Vertaal deze pagina naar:

LICHTWERKERS

20-01-2024

Blog over Lichtwerkers


Lichtwerkers voelen zich altijd al anders. Vaak zelfs anders dan het gezin waar ze in opgroeiden.
Lichtwerkers zijn individualisten die hun eigen (niet gebaande) pad volgen.
Veel lichtwerkers hebben een gevoel van heimwee naar huis, vaak zonder te weten waar huis is. Ze voelen zich een vreemde op aarde.
Lichtwerkers kunnen heel slecht tegen autoriteit en machtsvertoon uit ego.
Lichtwerkers zijn geboren hulpverleners hetgeen zich in verschillende vormen kan uiten.
De meeste Lichtwerkers zijn zachtmoedig, gevoelig en invoelend. Vaak is daar in de loop van het leven een geconditioneerd masker overheen ontstaan.
Lichtwerkers hebben vaak al heel jong een spiritueel besef. Ze voelen zich aangetrokken tot bewustwording.
Lichtwerkers hebben een aangeboren respect voor leven. Agressie jegens dieren en planten raakt ze. Ze komen vaak op voor mensen en dieren in moeilijke omstandigheden.
Vaak hebben lichtwerkers moeite met conflicten, agressie en met opkomen voor zichzelf.
Zeker als kind zijn de meeste lichtwerkers dromerig, zweverig en voelen zich niet goed geaard.
Lichtwerkers kunnen heel gemakkelijk negatieve emoties van anderen oppikken. Als ze niet leren hoe ze deze kunnen verwerken kan dat tot enorme emotionele problemen leiden.
Doordat lichtwerkers vele levens geleefd hebben op aarde die in teken van spiritualiteit en godsdienst stonden, voelen ze vaak affiniteit met spiritualiteit, met tradities en met religies. In het verleden werden ze afgewezen en vervolgd, hetgeen sporen heeft achtergelaten en ook juist tot allergie tegen spiritualiteit kan leiden.

Herken jij je hierin?

https://www.inspirerendleven.nl/lichtwerker-12-kenmerken/

(Kenmerken geschreven door Pamela Kribbe)

Mijn boodschap voor jou:

Wanneer je een Lichtwerker bent zul je alle facetten herkennen wat in de blog hierboven is beschreven. Waar ik op dit moment mee bezig ben is het volgende item.

Lichtwerkers zijn individualisten die hun eigen (niet gebaande) pad volgen.

Ik voel nu sterk dat ik mijn eigen pad moet gaan volgen en mezelf niet gevangen moet laten houden in hokjes waar ik volgens anderen in dien te blijven zitten omdat het 'zo hoort'.

Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)

MIJN EERDERE BLOGS