Vertaal deze pagina naar:

ALS JE DE WERELD VAN 1 DING KON VERLOSSEN WAT ZOU DAT DAN ZIJN?

26-12-2023

Wanneer je aan de zijlijn gaat toekijken naar onze samenleving, dan is het echt om te huilen!

Bijna zou ik schrijven om te janken... Vaak zie je Lichtwerkers promoten dat je in de modus van Liefde moet zitten voor de verandering. Echter die echte verandering zie ik slechts nog bij een handjevol mensen. Wanneer ik van de zijlijn ga toekijken vallen mij een heleboel dingen op. Soms ben ik echt doodmoe van de samenleving, zoals die er momenteel (nog) uitziet. 


Doodmoe ben ik ook van de aannames rondom de dood van Janet Ossebaard.

De dood van Janet Ossebaard confronteert mij waar we nu staan als mensheid. Veel zogenaamde Lichtwerkers maakten de afgelopen dagen en weken de meest idiote aannames over Janet. Het ziet er momenteel nog erg belabberd uit in onze samenleving qua moraal kompas. 

Van het onderstaande plaatje ben ik mij erg bewust.

Welke belangrijke dingen kan ik nu nog doen zolang ik in mijn aardse lichaam zit? 

Ja, dat vraag ik mij zeker weleens af, ook in het verleden heb ik mij die vraag gesteld. Dus daar ben ik momenteel mee bezig. Wat kan ik nu nog doen zodat er meer inzicht komt in onze samenleving? Gisteren schreef ik een artikel over David Sorensen, de toekomst van de mens. Als je zijn gedachtegoed leest dan krijg ik weer allerlei scenario's door die inderdaad kunnen gaan gebeuren wanneer wij het roer niet tijdig omgooien of wanneer er niet wordt ingegrepen van bovenaf. 


SHIFT

Ik weet dat we kort voor de SHIFT staan, van een Nieuwe Wereld. Hoe het er na de shift gaat uitzien weet nog niemand. Er ligt wel een hele mooi wereld te wachten, dat zie ik zeer zeker. Maar dat gaat niet vanzelf. Wij zullen zelf de stappen hierin moeten zetten. We gaan het zien en beleven. Ik laat het voor nu even los, want ik moet even gaan voordenken wat ik de komende tijd wil gaan doen.

Heb er zelf veel moeite mee dat Janet Ossebaard gekozen heeft om uit haar aardse leven te stappen, maar ik begrijp haar wel. Janet had een groot onverwerkt conflict met haar moeder. En dat was megagroot. Ze kreeg dat niet verwerkt in haar hoofd, dus stapte ze er liever uit om een einde te maken aan die ondraaglijke pijnen en het gevoel van onrecht wat haar moeder als kind heeft aangedaan.


Janet Ossebaard heeft gedaan wat ze kon voor de mensheid. 

Janet heeft de mensheid inzicht gegeven in de wereld achter de schermen door de video "De val van de Cabal" en vele andere video's met diverse thema's. Alles wat Janet onderzocht heeft daar was ik ook mee bezig of ben er mee bezig geweest. We zaten op dezelfde golflengte wat dat betreft. Ik doe een ander stukje als Janet. Ik heb de taak gekregen om de mensheid te informeren over het algehele plaatje. Dus alles wat te maken heeft met ons aardse bestaan. Dat is een grote opgave geweest. Maar heb tot heden alle aspecten wel aan getipt.


Een stukje zelfreflectie: Hoe heb ik het zelf gedaan tot nu toe? 

Ik vind dat ik het zelf goed heb gedaan heb tot heden. Heb wat dat betreft mijn taak en Missie volbracht en uitgevoerd op onze aarde in onze huidige tijdlijn. Helaas kan ik nog niet over alles uitweiden, maar dat komt nog wel. Stap voor stap. 

Maar hoe nu verder? 

Dat is de vraag waar ik mij nu momenteel mee bezig houd.

💧WATCH THE WATER

Waarom zijn deze gaten in de duinen bij Katwijk gegraven? Zie de onderstaande foto.

Overal regen, stijgend water, ondergelopen land en volgelopen kelders.

Wat staat ons te wachten? Wie gaat er iets ondernemen? Wie O wie?

Of is het inderdaad de bedoeling dat 90% van de wereldbevolking gaat verdwijnen?

Als je de wereld van 1 ding kon verlossen wat zou dat dan zijn?

De Duivel? Het kwaad in de Mens? Zo ja, hoe?

Heeft het zin om deze blog verder te gaan schrijven?

Ik wacht eerst op een waardering middels een donatie of e-mail bericht...

Ook mijn balans van geven en nemen moet in evenwicht blijven.

Dat is wat ik heb geleerd de laatste jaren.

Bye for Now ❤️

Dienie Kars

(Waarheidsvinder en Blogger)